Kvinder & Golf

Kvinder og Golf er et forholdsvis nyt tiltag under Dansk Golfunion, hvor Skive Golfklub er med for første gang i 2024.

Kvinder og Golf er et 7 ugers forløb, ledet af vore to dygtige, kvindelige tovholdere, hvor golftræningen er kombineret med socialt samvær, hvor vi hygger os i cafeen eller på terrassen efter hver lektion eller spil på banen.

Vil du have rørt kroppen og lattermusklerne, elsker du naturen og holder du af at møde nye mennesker, så er Kvinder & Golf lige noget for dig. Der er selvfølgelig tid til en kop kaffe eller et glas rosé, og du har mulighed for at skabe nye venskaber.

På de 7 uger vil du lære det basale i golfspillet. Du vil lære at slå de gode slag, begå dig på banen, skrive scorekort og få styr på de vigtigste regler. Du vil få træning på vores træningsområde, men også masser af tid med spil på banen.

Samtidig vil du få en stor gruppe nye golfveninder, der ligesom dig er helt nye i golfens verden. Under hele forløbet vil I blive fulgt af vores træner, vores tovholdere og en flok søde hjælpere, så du aldrig føler dig alene.

KLIK PÅ GOLFBOLDEN OVENFOR FOR AT SE PROGRAM FOR KVINDER & GOLF 2024

KLIK HER FOR AT PRINTE INDMELDELSESBLANKET