Kontingent 2024

Har du tidligere været medlem i en anden DGU golfklub og ønsker at indmelde dig i Skive Golfklub, bedes du udfylde nedenstående indmeldelsesblanket og aflevere eller sende den til kontoret. Herefter vil du blive indmeldt i klubben og du modtager automatisk DGU kort samt kontingentopkrævning.

Er du nybegyndere henvises der til Begynderinfo her på hjemmesiden.

Kontingentet 2024 (1. jan - 31. dec)

Bambino (3-9 år)Kr.300,00
Junior 10 - 18 årKr.950,00
Ung-Senior 19 - 25 år*Kr.2.700,00
Ung-Senior 26 - 30 år*Kr.3.200,00
SeniorKr.6.000,00
Flex medlem**Kr.1.400,00
Long distance***Kr.3.000,00

* Ung-senior
Vi har to grupper af ung-senior kategorien. Fra og med det år du fylder 19 år, til og med det år du fylder 25 år. Og fra og med det år du fylder 26 år til og med det år du fylder 30 år.

Satserne vil også gælde hvis du er under uddannelse efter du er fyldt 30, du skal dog fremvise studiekort eller lærlingekontrakt og bevis på at du modtager SU til kontoret

Alle priser er inkl. brug af træningsbolde. Kontingentet opkræves en gang årligt, ultimo januar, med betaling primo februar.

** Flex medlem
Som Flex medlem har du ret til at benytte klubbens træningsfaciliteter.
Du har spilleret på de DGU baner der modtager flex medlemmer, mod betaling af banens fastsatte green fee pris for flex medlemskab.
Du kan deltage i Skive Golfkubs turneringer mod betaling af kr. 200,- eller en green fee voucher. Du kan ikke deltage i Golfring Limfjorden eller Golfring Vest ej heller i Regionsgolf. Du kan heller ikke udnytte de greenfeaftaler Skive Golfklub har med andre klubber.

Er du fyldt 80 år og kun spiller 9 huller kan du kontakte sekretariatet for en særaftale.

På kontoret sælges green fee til flex medlemmer med rabat. Kontakt Pernille

***Long distance
Bopæl skal være min 25 km fra Skive Golfklub.

Indmeldelsesblanket udfyldes og sendes til kontoret.

UDMELDELSE samt ændring af medlemskategori
Meddelelsen skal være skriftlig/elektronisk,
Medlemskab gælder for kalenderåret og er bindende for et år, og udmeldelse eller ændring af medlemskategori kan kun ske skriftligt/elektronisk senest 30. november i året før kontingentåret (kalenderår)og er først gyldig ved modtagelse af kvittering. Ved udmeldelse i løbet af året er et medlem ikke berettiget til forholdsmæssig kontingentrefusion.

TILMELDING TIL PBS
Hvis du tilmelder dig Betalingsservice, bliver dit fremtidige kontingent til Skive Golfklub betalt til tiden - hverken for tidligt eller for sent. Du slipper for at stå i kø på posthuset eller i banken, eller for besværet med at taste betalingsoplysningerne i din netbank. Og du slipper for kedelige rykkere og gebyrer. Betalingsservice klarer betalingerne for dig - det er det nemmeste i verden.

HUSK at dit medlemsnummer skal skrives UDEN 40 foran.

Klik på nedenstående billede for tilmelding:

Sikkerhed og opbevaring af fortrolige oplysninger
Dine oplysninger er fortrolige og transmitteres over en 128 bit krypteret protokol (SSL). Det er den samme krypteringsprotokol, som anvendes til betalinger via internettet.

I toppen af tilmeldingsvinduet ses et lille hængelås-ikon, som betyder, at du er på en sikker server. Desuden foregår din tilmelding på en krypteret linje. Det vil sige, at ingen kan læse eller indsætte oplysninger i de informationer, der udveksles mellem dig og Betalingsservice.

Dine oplysninger bliver således håndteret fuldt fortroligt. Oplysninger bliver sendt direkte til Betalingsservice.

PBS A/S står bag Betalingsservice. PBS A/S er ejet af danske pengeinstitutter i fællesskab.