Gæsteinfo

Skive Golfklub ligger 3 km fra Skive Centrum i retning mod Fur.

Golfklubben blev stiftet i 1973 og har været på det nuværende område siden 1977, hvor der først blev anlagt 9 huller tegnet af arkitekt Erik Schnack, de sidste 9 huller som er tegnet af arkitekt Lars Kristiansen blev åbnet i 2001.

Skive Golfklub er en forening og drives i kompagniskab mellem stabile medarbejdere, bestyrelse og ildsjæle. Det sociale sammenhold er højt i klubben og alle nye bydes velkommen også selvom det kun er for et kort visit - mange kommer dog tilbage flere gange for at tage udfordringen op igen.

Fra klubben side har vi gjort vores bedste for at I vil få en god oplevelse, er det ikke fra dagens spil så bliver det måske fra maden i Caféen eller koldt fadøl fra det lokale bryggeri Hancock.

Vi har indgået aftale med en del andre klubber om spil til halv pris alle ugens dage, er din klub ikke på listen så få evt. din bestyrelse til at kontakte os, vi så gerne at flere klubber deltog i denne ordning som vi ser som et medlems gode. Juniorer spiller selvfølgelig gratis i Skive og der er gratis træningsbolde til alle medlemmer og gæster.

Vi ser frem til at byde jer velkommen.