Seniorklubben

Seniorklubbens formål

at samle de lidt ældre golfspillere om at spille en "seriøs" turnering hver onsdag hele året

at skabe socialt samvær i og omkring golfklubben

at arrangere frokoster, udflugter til andre golfklubber, nabo-matcher samt ind- eller udlandsrejse

Medlemmer

Golfspillere, der har nået en moden alder, og er interesseret i at spille forskellige former for turneringer, og som gerne vil deltage aktivt i det sociale liv i golfklubben.
Alle medlemmer af Skive Golfklub — uanset handicap - over 50 år optages gerne. Seniorudvalget kan tillade afvigelser fra såvel aldersgrænser som medlemskab.

Hvis du er begyndt spillet i en moden alder eller er nytilkommen, så er Seniorklubben det helt rigtige sted at være med. Du får pludselig over 100 golfkammerater af begge køn

Medlemsgebyr og Onsdagsspillet

Gebyret udgør kr. 300 og betales forud for hele året eller ved indmeldelse. Beløbet anvendes til præmier, frokoster, udflugter, rejser og evt. andre aktiviteter i Seniorklubben. Betales til kassereren - ved indsættelse på kontonr. 8500 0003197417 - senest 1. marts. Husk at oplyse for- og efternavn samt medlemsnummer.

Der spilles både 9 og 18 huller hele året. Scorekort afhentes senest 20 minutter før første start.

Turneringslederne danner 3- eller 4-bolde og sender dem ud på 18 huller med baglæns gunstart fra kl. 09.00. 9 hullers spillet starter mellem kl. 10.30 og 11.00. Tilmelding på Golfbox senest mandag kl. 23.59.

Der er fælles samvær for begge grupper efter spillet, hvor der deles præmier ud hver onsdag.

Udflugter, spil med naboklubber og ind- eller udlandsrejse

Der arrangeres udflugter, flerdags tur og spil med og mod naboer på "kør selv" basis - se nærmere under Seniorklubbens aktiviteter.

KLIK HER FOR AT SE Seniorklubbens aktiviteter

KLIK HER FOR AT SE Seniorklubbens turnerings udvalg