Erhvervsklubben

I Skive golfklub har vores sponsorer en uundværlig værdi for klubbens eksistens. Vi har en bred skare af mange trofaste sponsorer som støtter op om klubben. Sponsormulighederne er mange og findes i flere forskellige prisklasser. Alle vore sponsorater har som udgangspunkt et momspligtigt startgebyr. Vi tilpasser herefter det enkelte sponsorats indhold til sponsoren. Det kan være alt fra hul sponsor, golfbil reklame, flag sponsor eller turneringssponsor.

Skulle dit firma have lyst til at være sponsor for i skive Golfklub eller har du spørgsmål, kan disse rettes til Pernille Aggerholm på kontoret, kontor@skivegolfklub.dk eller 9752 4409.
/Sponsorudvalget

Erhvervsklubben blev etableret i 2011 på opfordring af nogle af klubbens sponsorer. Formålet er selvfølgelig at spille golf, men også som et socialt arrangement, hvor vore sponsorer har muligheden for at udbygge netværket på tværs af forskellige brancher. Efter nu flere år med Erhvervsklubben kan vi konstatere, at klubben er en kæmpe succes – og ikke mindst, at der er et behov. Vi har i dag omkring 60 medlemmer i Erhvervsklubben, og glæder os til endnu en løbende turnering. Der er en beskeden egenbetaling for medlemskab af Erhvervsklubben, som tegnes i forbindelse med indgåelse af en sponsoraftale.

Vi spiller 9 huller den første onsdag i hver måned med start i maj og GRAND FINALE over 18 huller i september/oktober.
Efter runden er der spisning, præmieoverrækkelse og socialt samvær i klubhuset. Der spilles 6 runder i løbet af sæsonen, hvor de 3 bedste resultater overføres til Order of Merit. Ved GRANDE FINALE kårer vi Årets Erhvervsklubmester, der får overdraget vandrepokalen.

Erhvervsklubmestre gennem årene:

2023 Michael Dalsgaard, Dalsgaard Freelance
2022 Henning Bredkjær Larsen - Bredkjær Byggefirma
2021 Peter Andersen - GR Biler
2020 Allan Norup Andersen - Norup Finans & freelance
2019 Anne Karen Haaning - Frisør Anne K
2018 Søren Foged - Skive Byg
2017 Arne Nielsen - Skive Golfklub
2016 Johnny Lindhard - Salling Bank
2015 Søren Andersen - Tømrermester Thomas Andersen
2014 Marianne Østergaard Sørensen - Freja
2013 Peter Aggerholm - Dipak