Golfring Limfjorden & Vest

GOLFRING LIMFJORDEN 2024

GOLFRING VEST 2024

Den tidligere frit spils ordning, hedder nu GOLFRING LIMFJORDEN og koster kr. 900,-

Deltagende klubber: Harrevig, Morsø, Nordvestjysk, Hjarbæk, Aars, løgstør, Hvalpsund, Skive & Jammerbugten.

Tilmelding sker ved indbetaling af kr. 900,- til Sparnord konto: 8500 0006873758
Påfør
KUN
medlemsnr (ex. 1328) og lad nu venligst vær med at skrive Frit Spil osv.
KUN medlemsnr!

GOLFRING VEST, koster kr. 600,-

Deltagende klubber:
Struer, Lemvig, Sydthy, Nordvestjysk, Morsø og Skive GK.

Tilmelding sker ved indbetaling af kr. 600,- til Sparnord konto: 8500 2650554399
Påfør KUN medlemsnr (ex. 1328) og lad nu venligst vær med at skrive Golfring Vest osv.
KUN medlemsnr!

Begge ordninger kan kun tilmeldes af fuldtidsmedlemmer og er gældende for hele året. (1. jan - 31. dec)
Formålet med samarbejdet er at tilbyde et medlems gode, hvor golfspillere for et beskedent ekstra kontingent kan forøge deres spilleret fra en til 12 baner for 1.500 kr.

At sikre, at de deltagende medlemmer, altid har nemt ved at finde en nærliggende bane uden merudgift, når hjemmebanen er optaget af turneringer eller andre aktiviteter,
at fastholde medlemmer samt tiltrække ny medlemmer til klubberne.