Tirsdagspiger

Tirsdagspigerne er en K-I-K under Skive Golfklub.

Formål:
Formålet med Tirsdagspigerne er at give alle piger i SGK mulighed for at spille hyggelig golf med andre piger tirsdag eftermiddag/aften og at dyrke det sociale samvær med hinanden.

Medlemskab:
Alle piger, som er medlemmer af SGK. HCP er ikke afgørende, men man skal kunne spille18 huller på 4 timer af hensyn til turneringernes afvikling.

Nyt medlem: Ønsker du at blive medlem i Tirsdagspigerne, skal du blot indbetale kontingent på 300 kr. på kontonr. 8500-2650836564 eller Mobilepay 60130859.
Skriv medlemsnr. og navn. Derefter kan du frit tilmelde dig Tirsdagspigernes turneringer i golfbox, samt blive medlem af vores facebookgruppe. Du er velkommen til at deltage i et par turneringer, inden du indmelder dig. Så kan du mærke stemningen og tale med nogle af medlemmerne, inden du træffer beslutning om indmeldelse. Du kan også kontakte en af Tirsdagspigernes udvalgsmedlemmer for mere information.

Medlemsgebyr:
Et medlemskab koster 300 kr/år og indbetales ved sæsonstart på konto: 8500-2650836564 - eller MobilePay til 60130859.

Tirsdagspigerne Skive Golfklub, som er for medlemmer af Tirsdagspigerne.

Sæsonens forløb:
Vi spiller fra april til oktober med starttider tirsdage mellem 16:00 og 16:50. Der er mulighed for at ønske sen start. Ønskes tidlig tid af en vigtig årsag, så skrives en sms eller kommentar til tilmeldingen. I april og september spilles der 9 huller med div. anderledes spilformer – f.eks. Norsk Stablefod, Texas Scramble og flagspil. I de lyse måneder spilles Stableford hver gang, og alle turneringer er tællende. Ca. hver 6. uge er der fællesspisning med præmieoverrækkelse for de spillede turneringer.

KLIK her for at se Turneringskalender for 2023

Specielle arrangementer:
Tirsdagspigerne er med i en 3-kants turnering med Harre Vig og Morsø.
Den første eller anden tirsdag i september arrangeres en heldagsudflugt med bus til en anden klub med forplejning og præmier.
I løbet af sæsonen spilles Ti-To-matchen, hvor vi spiller mod Torsdagsherrerne om æren og farven på  papegøjens hue...
Over sæsonen spilles om Order of Merit – dvs. bedste spiller over syv 18-hullers Stablefordturneringer i sæsonen.

Udvalg:
Det praktiske arbejde med turneringsopsætning og -afvikling samt øvrige arrangementer varetages af et udvalg bestående af 6 personer, som vælges på den sidste spilledag i sæsonen. Udvalget består af formand, kasserer og 4 menige medlemmer. Udvalgsmedlemmer vælges for 2 år ad gangen forskudt, så der altid er 3 erfarne medlemmer i bestyrelsen. Udvalget konstituerer sig selv.

Regnskab:
Kassereren aflægger og omdeler regnskab ved afslutningsturneringen.

KLIK her for at komme til Tirsdagspigernes turneringsudvalg