Old Girls

VEDTÆGTER FOR OLD GIRLS UNDER SKIVE GOLFKLUB

Formål: At fremme det sociale samvær spillerne imellem og øge den enkelte spillers golfniveau.

Medlemskab: Alle kvindelige seniorer over 50 i Skive Golfklub kan blive medlem. Man bliver medlem, ved at møde op til vores spil eller kontakte formanden Britta Hjorth (tlf. 51 61 99 85).

Turneringer: Alle spilledage er mandage.

Fra 1. oktober til 31. marts spilles 9 huller med start kl. 11.00.

Fra 1. april spilles både 9 og 18 huller. 18 huller starter kl. 9.00 og 9 huller kl. 10.30.

Tilmelding sker i GolfBox.

Efter spil er der hyggeligt samvær, hvor der uddeles præmier og kan købes mad.

Turneringsform: Den almindelige turneringsform er Stableford. I sommerhalvåret tilstræbes det at variere spilleformen samt lave 1-2 udflugter.

Præmier: Der spilles i 1 række for henholdsvis 9 og 18 huller. Der gives præmier for hver 6. spiller.

Der reguleres handicap ved alle sommerturneringer.

Startliste: I sommerhalvåret laves der startliste til alle turneringer. Alle krydser sig af på listen i damernes omklædningsrum, så medspillere kan se, at man er ankommet.

I vinterhalvåret laves der ikke nødvendigvis startlister, men man tilmelder sig i GolfBox. Alle tilmeldte møder i god tid inden kl. 11:00, og der trækkes lod om holdfordelingen, hvis der ikke er lavet startliste. Der bliver reserveret to tider.

Madbestilling: I sommerhalvåret bestilles maden i GolfBox ved tilmeldingen. I vinterhalvåret bestilles maden inden start på en seddel i omklædningsrummet, som afleveres eller indtelefoneres til Pia (tlf. 29 24 61 72).

Generalforsamling: Denne afholdes i forbindelse med julefrokosten sidste mandag i november.

Regnskabsåret: Fra 1/1 til 31/12.

Kontingent: 300 kr. betales senest 31/1 eller ved indmeldelse på konto 8500-2651018903 - eller MobilePay til 24 91 00 91. Husk navn.

Golfklubbens normale regler skal altid overholdes.

Marts 2024.

Klik her for at se TURNERINGSPLAN 2024