Langt spil

For grønt- og bronzemærke i "langt spil" er det først og fremmest evnen til at kunne ramme bolden, der er i fokus. Det er valgt, fordi det er væsentligt for alle spillere at kunne flytte bolden en vis afstand og med en vis sikkerhed ved hvert eneste slag.

Spillere, der går til mærkeprøve til sølv- eller guldmærke i "langt spil", er kommet så langt med deres teknik, at det er finpudsningen af præcision, længde og boldkontrol, der er i fokus.

Grønt mærke i "langt spil"

Se kravene, man skal leve op til, for at opnå grønt mærke i "langt spil" ved at klikke her.

Bronzemærke i "langt spil"

Se kravene, man skal leve op til, for at opnå bronzemærke i "langt spil" ved at klikke her.

Sølvmærke i "langt spil"

Se kravene, man skal leve op til, for at opnå sølvmærke i "langt spil" ved at klikke her.

Guldmærke i "langt spil"

Se kravene, man skal leve op til, for at opnå guldmærke i "langt spil" ved at klikke her.