Seniorklubben 2024
Seniorklubben har holdt medlemsmøde den 6. december 2023, hvor vi bl.a. konstaterede et planlagt mindre underskud for at nedbringe kassebeholdningen.
Seniorklubben har ca. 130 medlemmer. Der bliver tilskud til udflugter på samme niveau som tidligere.

Onsdagsspillet
Vi spiller hver onsdag hele året rundt med start fra kl. 09.00. Der er tilmelding på Golfbox indtil mandag kl. 23.59 (18 huller med start kl. 09.00 eller 9 huller med start mellem kl. 10.30 og 11.00. Evt. afbud senest onsdag kl. 08.30 til Turneringslederen (se aktuelt tlf.nr. på Golfbox).

Man kan - undtagelsesvis og kun hvis der er plads - uden tilmelding komme med på en af de sidste bolde ved at møde op senest kl. 08.30 eller bedst ved at ringe til Turneringslederen inden da.

Mød op i klubhuset senest kl. 08.40 til evt. beskeder, modtag scorekort samt evt. flag med ud.

Ved nærmest flaget måles afstanden fra hulkant til bold.

Turneringslederen bestemmer spilleform og antal rækker – oftest Stableford i 3 rækker. I vinterhalvåret 1 eller 2 rækker. Der er en præmie for hver påbegyndt 6 spillere. Det tilstræbes at der, mindst én gang om måneden spilles en anden spilleform (parspil, holdspil eller spil med særlige regler).

Vi foretager handicapregulering (op og ned) fra april til november, hvis baneforholdene tillader det. I vinterperioden med lempelser reguleres ned, hvis turneringslederen vurderer dette rimeligt.

Turneringsledere

Onsdage i Januar, Juni og November: Søren og Lars

Onsdage i Februar, Juli og December: Ole og Karsten.

Onsdage i Marts og August: Sinne og Jens Ole.

Onsdage i April og September: Else og Grete

Onsdage i Maj og Oktober: Bodil og Egon

Udflugter (se Golfbox for detaljer og tilmelding)

Der er planlagt "kør selv udflugt" den 29. og 30. maj med overnatning på Løgstør Parkhotel.
På såvel udtur som hjemtur spilles golf på en "fritspilsbane".

Kamp om Limfjordspokalen

Greensome på Mors eller Skive afholdes i løbet af sæsonen, nemlig i Skive onsdag den 19. juni og på Mors torsdag den 15. eller 29. august.

Mænd mod Kvinder

Mænd fra Seniorklubben spiller mod Kvinder fra både Seniorklubben og Old Girls. Turneringen spilles onsdag den 25. september, som greensome match på "Cross Country banen"

Golf ved Limfjorden (Herrer 60+ og Damer 60+)

Der er Holdturneringer i rammen af Golfring Limfjorden. Indledende kampe spilles i april og august. Tilmelding er oprettet i Golfbox.

Skive deltager i år med både Damehold (spiller fredag) og Herrehold (spiller tirsdag).

Semifinaler og Finaler spilles en tirsdag/fredag i september-oktober på neutral bane. Stedet fastlægges først, når deltagerne er fundet.

Der spilles derudover mindst to Stableford turneringer for mandlige og mindst én for kvindelige medlemmer af Golfring Limfjorden, som har deltaget i holdturneringen. Datoer fremgår af Golfring Limfjordens hjemmeside.

Julefrokost med forudgående medlemsmøde, 9-hullers Cross Country og/eller Bankospil gennemføres onsdag den 4. december 2024.

Log ind på Golfbox

Login til Skive golfklub